Přihláška Ariss

Ariss

Přihláška Ariss

Příspěvek od Ariss » úte 14. bře 2017 0:30:11

Zdravím všechny členy/adepty dámy a pány guildy The Reborn

Jmenuju se Honza je mi 25let. Mám již se svou skoro manželkou ročního clapečka, takže přes den UO nehraji, avšak na ICQ, Emailu jsem k zastižení vždy. Vždyť máme dobu chytrých telefonů :-P. Pracuji jako kuchař, takže když přijdu z práce ihned k tomu sedám a už vytvařím konečně něco smysluplného, pokud nejdu do práce na PC chodím většinou okolo 20-21hodiny večerní a dokažu u toho sedět i do 4 do rána. To víte musím se věnovat rodině :-)

A teď do herního světa :
ve svete mam postavu Ariss (vampire) - primární postava
Zatim nemam zadnou specku ale planuji ze udelam Stone Formu a pote Gangrel specku.

Fenc - max
Healing - max
Mace Fight - max
Parry - max
Tact - max
Wrest - max

Mining - 52
Magery - 32 (budu trenovat)
Alchemy - 26 (budu trenovat)
Animal lore - 55
Hidding - 53
Stealth - 54

Guqqi (Necromancer) - spise solo mapky pokladu (Dung jsem nebyl nikdy)

Magery - max
Necromancery - max
Heal - max

Mining - 63,1
Fishing - 100
Hidding - 78,7
Stealth - 60

Stelios (Clerik) - by me bavil ale je hodne tezky do dungu

Mace Fight - 77
Tact - 46
Parry - 42
Healing - 86
Mining - 90
Magery - max

Ultimu hraju jiz zhruba 10-12let ale s velkyma prestavkama. Ovsem muj nejvetsi problem je to ze jsem nikdy nehral natolik abych se prihlasil do Guildy a prosel s nima dungy a tak dale spise jsem si tak poznaval svet a zjistoval co a jak se da. Dungy jsem byl spise jen na kukacku s Guildou Harpagon kde byval u muj spoluzak ze zakladky a par pratel (Frederick Strack, Hedvigog(Hedva) nebo Crazysony) obcas jsem se byl podivat i s guildou ted uz byvalou V.I.R a parkrat jsem byl s MG ale opravdu spis jen se podivat jak se co dela a jak se hraje moje zkusenosti z dungy jsou tedy da se rict nulove a proto hledam Guildu ktera by me vzala do svych rad a naucila me spravne hrat pomahali jsme si na vzajem.