Přihláška Artair

Artair

Přihláška Artair

Příspěvek od Artair » sob 18. úno 2017 13:44:26

Zdravim guildu Reborn

Něco o mě:
Jmenuji se Olda "Olas", je mi 27 let a jsem z Brna. Pracuji jako kuchař.
Mimo-herní aktivity - Freediving,cvičení,yoga,běh "apnea",turistika,kolo - všechno je o počasí, když je venku hezky tak nejsem u počítače.
Často jsem i na několik dní pryč.

Artair - Warrior - chci z něho udělat destra - doteď postava co vydělává na equip,alchemku a další výrobní skilly.

Sw-100
Fenc-100
Mf-52
Tac-100
Parrying-90

Na všech skillech postupně pracuji.
NB dungeony: Jesle, Vesper, Yew, Nujelm, Orc dungeon.
Splněné NB questy:
Gallanteho kniha slušného chování, nemocný žebrák, tajný zápas, uhaste draka!, hlava orčího krále, duhový míček, po stopách starých mystiků, záchrana ztraceného psa, hádankáři, zkoumání škorpionů, devět ztracených synů, tři nepřátelé.

Olas - Mag - postava na alchemku,cartography,inscription a dokáže i něco vykouzlit ale nechci sní dungovat
Alchemy -90
cart a inscript - Pracovat se na tom bude po alchemce

Huldericus - Vamp - nenáročný Harvester :)

Vampir je úplný Nbik a proto si umíte představit co umí

ICQ - 214 627 234
TeamSpeak - Ano
Automapa - Ano -> co zapnu uo
Ultimu hraju už... asi od roku 2008 a začínal jsem na Dark Paradise a následně jsem cestoval po jiných serverech jako kelevar,andaria,endor,moria... bylo jich fakt hodně.
Za pk jsem nikdy nehral, neměl jsem potřebu.

Dungy: Pamatuji si že jsem snad prošel kde který dung ale radši se zastávám pozice neznalce "přece už je to dlouhá doba".

Proč jsem si vybral guildu Reborn?

Při těžkých začátcích jsem se potkal s Eliz, která mi byla oporou a pomohla mi do začátku.
Zašel jsem svámi myslím jeden dung, proto nebyla možnost se líp poznat a poté jsem svoji aktivitu přerušil.
Přerušení aktivity spočívalo v tom že jsem měl hodně práce "krušnější období".
Vrátil jsem se s pauzou a začal pomaličku hrát s nově vytvořenou postavou zmíněného válečníka.