Kubajs

Kubajs

Kubajs

Příspěvek od Kubajs » úte 21. bře 2017 17:29:04

Ahojky,chtel bych pozdravit každého kdo bude čist tuto jednu velkou hrubku :P

A mno ted k veci
Jmenuji se Pavel Jerabek,le hodně lidí mi říká dědku.... Bydlim ve Dvore Kralove nad Labem
Pracuji jako kuchar v jednom "Ustavu" pro odlišné lidi....

Ted k Uo....
Za dobu co klikam jsem prosel guildy jako DoHr,Crus,Progres,Wr,Unicorn,Mg.....
Hraji cca asi 11 roku..... Dungy jsem prosel vsechny krom Doomu.....

Kdyz je nouze hraji...
Xena Bojovnice (Obyc Paladin,ale bude z nej Isk casem)
Big Mike (Destro warrior) -mimo provoz- [/color][/b]

Only Postavy.....
Thorr (Max Craft)
Pan Libich (gangrel wamp) only char
Amigor (Druid s tamingem)

Z MG jsem odesel z osobnich duvodu,kdyby je nekdo chtel vedet necht napise na icq....
Guildy si nevybírám podle mamonu,skillu nebo tak neco,ale podle aktivit a hlavne kvuli lidem....
Uo mapu pouzival,bez gps se preci neda hrat....
Team Speak taky,pac psat je fakt otrava....
Icq taky mam,kdyby ho nekdo chtel at napise na icq,rad vam ho dam.....
Ne to byl dzouk 264-518-555....du se tesit na blizke shledani......

Ray

Re: Kubajs

Příspěvek od Ray » úte 21. bře 2017 17:40:23

čao vítaj, určitě se brzo ozvu :-)

Eliza
Guild Mistress

Příspěvek od Eliza » úte 21. bře 2017 18:02:21

cau cau,no Kubajsi uz po druhe budes s nama hrat,ale doufam ze ted uz natrvalo,a ne ze budes behat sem a tam....:DDD
Překvap druhé a zjistíš jejich šoky, gesta a amoky.

Raziel

Příspěvek od Raziel » úte 21. bře 2017 18:42:09

Obvykle do přihlášek nepíšu bo je mi to buřt, ale tady musím, víš kubajs že z MG sem odešel hlavně kvůli tobě a tvejm blbejm kecům a chování ?
Wheel weaves as the Wheel wishes.

Kubajs

Příspěvek od Kubajs » úte 21. bře 2017 18:48:34

Raziel píše:Obvykle do přihlášek nepíšu bo je mi to buřt, ale tady musím, víš kubajs že z MG sem odešel hlavně kvůli tobě a tvejm blbejm kecům a chování ?